Webterminalen Hovedside Webterminalen
For diskusjoner om alt mellom himmel og jord

Emne-abonnementEmne-abonnement   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper
Opprett brukerkontoOpprett brukerkonto   ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg innLogg inn 
 BruksbetingelserBruksbetingelser

IP-adresse

Dette forumet er stengt. Du kan ikke starte nye, svare på eller endre emner.   Dette emnet er stengt. Du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar    Du er her: Webterminalen Hovedside » Administrasjon » Avsluttede forum » Innholdstjenester
Vis forrige emne :: Vis neste emne  
Skrevet av Innlegg
Erik
Gjest

InnleggLagt til: Ons 11. okt. 2006 22:01    Tittel: IP-adresse Svar med sitat

Hei

Jeg har lagt til en IP-adresseboks på siden min men lurer på om det går an å få den i en annen design? Slik som med feks. Dagens dato-boksen? Jeg kan bare se at ip-boksen er i en fargekombinasjon...

Hilsen Erik
Til toppen
Pepsiman
Forumleder

Ble medlem: 10. juli 2003

InnleggLagt til: Tor 12. okt. 2006 23:37    Tittel: Svar med sitat

Hei Erik

Hittil har vi ikke lagt ut noen alternative farge-/design-kombinasjoner for «[url=www.gratisguide.net/innholdstjenester/hva-er-min-ip-adresse.html]Hva er min IP-adresse[/url]», men når den flyttes til url.gg så kommer det flere valg. Men det skjer ikke før i slutten av oktober eller begynnelsen av november. Har du litt tålmodighet går det bra Very Happy
Til toppen
Vis medlemmets profil Send privat melding Besøk medlemmets nettside
Vis innlegg fra:   
Dette forumet er stengt. Du kan ikke starte nye, svare på eller endre emner.   Dette emnet er stengt. Du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar    Webterminalen Hovedside » Avsluttede forum » Administrasjon » Innholdstjenester Alle klokkeslett er BST (Stor-Britannia)
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemminger i dette forumet

Webterminalen er et nettsted fra GratisGuide.net
Skaff deg ditt eget forum hos Webterminalen.com - det er helt gratis!