Oslojente1980 Nykommer
Ble medlem: 20. jan. 2008 Innlegg: 6
|
Lagt til: Tor 6. mars 2008 22:05 Tittel: Når pappaen ikke holder samværsavtalen? |
|
|
Jeg og pappaen har skrevet en samværsavtale på at han skal ha dattern vår på 1 1/2 år annenhver helg. Jeg og jenta bor 1 1/2 time unna pappaen hennes.
Jeg sendte han mld i forbindelse med hvordan vi skal gjøre det til sommeren, for jeg vet at han har krav på å ha henne 2 uker. Men jeg vil at vi skal dele opp de 2 ukene, for hun er så liten. Det var han enig i.
Så skrev jeg tilfeldig at jeg har lagt planer en helg i juni i hans samværshelg og da får jeg beskjed om at det går ikke, for han skal i bryllupp. Men jeg sier at det er hans helg, så da må han gi beskjed til meg om vi evt må bytte. Han mente at han sa ifra i jula at han var bedt i bryllupp i juni, men juni er på 4 uker så du må jo gi meg beskjed når det er din samværshelg. Han mener at vi ikke har planlagt samværet etter påskeferien, jeg sa bare hæ, samværet fortsetter som det har gjort hittil at hun er hos deg annenhver helg.
Han mente at det var min plikt å gi beskjed siden han sa ifra om brylluppet i jula, men jeg fikk ingen dato. Han la bare på til slutt..
Sist han skulle levere henne til meg, så fikk jeg mld samme formiddag at han er hos meg kl 1500. I avtalen står det 1600. Han skal liksom gjøre om ting sånn hele tiden. Jeg sa at avtalen er 1600 og at jeg har planlagt å gjøre skolearbeid med gruppa mi.
Han mener at mine avtaler skal vike hele tiden. Jeg må ærlig innrømme at jeg er ganske lei.
Hva skal jeg gjøre? Det er jo en grunn for at vi har en samværsavtale for at den skal følges.. |
|