| Vis forrige emne :: Vis neste emne |
| Skrevet av |
Innlegg |
Frederick Gjest
|
Lagt til: Tir 18. nov. 2003 00:31 Tittel: |
|
|
| Hvorfor må man være registrert for å skrive i noen forum og ikke i noen andre? Det virker litt merkelig å måtte være registrert og så ikke. |
|
| Til toppen |
|
 |
Pepsiman Forumleder
Ble medlem: 10. juli 2003 Innlegg: 32 Bosted: Dublin, Irland
|
Lagt til: Tir 18. nov. 2003 20:56 Tittel: |
|
|
[quote="Frederick"]Hvorfor må man være registrert for å skrive i noen forum og ikke i noen andre?[/quote] Hei Frederick
Noen forum er lagt opp slik at det vil være naturlig å diskutere spesifikke firma eller produkter. For å begrense «tilfeldige meningsytringer» er slike forum satt til å kreve innlogging (og derfor registrering) for at en skal kunne skrive innlegg.
Folk har en tendens til å oppføre seg litt bedre i forum når sjansen for at de ikke er 100% anonyme er til stede... Det betyr derimot ikke at vi ikke ønsker slike diskusjoner. |
|
| Til toppen |
|
 |
keiko Gjest
|
Lagt til: Ons 26. jan. 2005 02:23 Tittel: |
|
|
| hvordan for jeg forum på min hjemmeside. jeg kunne tenke meg lik dette som jeg styrer selv er det mulig ????? |
|
| Til toppen |
|
 |
Cindy Gjest
|
Lagt til: Man 3. juli 2006 19:05 Tittel: |
|
|
[quote="Pepsiman"] [quote="Frederick"]Hvorfor må man være registrert for å skrive i noen forum og ikke i noen andre?[/quote] Hei Frederick
Noen forum er lagt opp slik at det vil være naturlig å diskutere spesifikke firma eller produkter. For å begrense «tilfeldige meningsytringer» er slike forum satt til å kreve innlogging (og derfor registrering) for at en skal kunne skrive innlegg.
Folk har en tendens til å oppføre seg litt bedre i forum når sjansen for at de ikke er 100% anonyme er til stede... Det betyr derimot ikke at vi ikke ønsker slike diskusjoner. [/quote] [COLOR=red][SIZE=1][FONT=Arial] :wub:<3 :wub: |
|
| Til toppen |
|
 |
|